sábado, 19 de julio de 2008

A LA PLATJA / EN LA PLAYA



Sis de la tarda…

-Atenció senyors banyistes, ha desaparegut un nen de set anys que es diu Ismael o Israel… Ismael, Ismael Moreno Rubio. Duu un vestit de bany verd amb ratlles blanques. No, ho sentim, les ratlles son verdes y el vestit de bany blanc. Si algú es troba, pregem ho portin a la torre de control de la Creu Roja, que tenim a la mare aquí plorant com una magdalena. (Senyora que em moja el micro, Senyora…!)
-Fill meu, on estás? Si apareixes et compraré tots els gelats que vulguis. Si, també el Calippo. Ismael torna aviat !

Dos cuart de sis….

-Atenció senyors banyistes, ha desaparegut un home de trenta-set anys (Senyora, un home de trenta-set anys no desapareix a la platja) Bé, repetim, ha desaparegut un home de trenta-set anys, molt gros, amb barba i amb ulleres de pasta negra. Porta al mateix que el nen desaparegut, uns patalons curts verds amb samarreta a joc. Pregem, els portin a la torre de control de la Creu Roja. Moltes Gracies.

Set de la tarda…

-Atenció senyors banyistes, més caldría que avui no haguessin vingut a la platja perque no us deixarem tranquils. es busca un gos de raça canina que caçava meduses amb la boca. Si ho veuen surant en l'aigua no s'espantin, està mort i no mossega. De totes maneres el seu amo, un gros de trenta-set anys i un nen de de set ho busquen desesperadament. Un moment, vosaltres no sou els desapareguts?

Tres cuarts de vuit…

-Atenció senyors banyistes ha desaparegut un bitllet de l´ONCE premiat amb quinze mil euros. Ara si que es mouen oi? Que poca vergonya cal tenir. Si algun ho troba… doncs per a ell. Molta sort!

Les vuit de la tarde.

Atenció senyors banyistes. Es busca al fill de puta que creia haver perdut el cupó de l'ONCE, resultant ésser tot això una broma pesada. Si ho troben rient per la platja, portin-lo a la torre de control de la Creu Roja. Que li faran falta els quinze mil euros per a posar-se la boca nova. Moltes gràcies.







Seis de la tarde ...


-Atención señores bañistas, ha desaparecido un niño de siete años que se llama Ismael o Israel... Ismael, Ismael Moreno Rubio. Lleva un bañador verde con rayas blancas. No, lo sentimos, las rayas son verdes y el bañador blanco. Si alguien lo encuentra, rogamos lo traigan a la torre de control de la Cruz Roja, que tenemos a la madre aquí llorando como una magdalena. ¡(Señora que me moja el micro, Señora...!)

-Hijo mío, ¿dónde estás? Si apareces te compraré todos los helados que quieras. Si, también el Calippo. ¡Ismael vuelve pronto!


Seis y media ...


-Atención señores bañistas, ha desaparecido un hombre de treinta y siete años (Señora, un hombre de treinta y siete años no desaparece en la playa) Bien, repetimos, ha desaparecido un hombre de treinta y siete años, muy gordo, con barba y con gafas de pasta negra. Lleva lo mismo que el niño desaparecido, unos patalones cortos verdes con camiseta a juego. Rogamos, los traigan a la torre de control de la Cruz Roja. Muchas Gracias.


Siete de la tarde ...


-Atención señores bañistas, más valdría que hoy no hubieran venido a la playa porque no os dejaremos tranquilos. Se busca un perro de raza canina que cazaba medusas con la boca. Si lo ven flotando en el agua no se asusten, está muerto y no muerde. De todas maneras su dueño, un gordo de treinta y siete años y un niño de siete lo buscan desesperadamente. ¿Un momento, vosotros no sois los desaparecidos?


Las ocho menos cuarto ...


-Atención señores bañistas ha desaparecido un billete de la ONCE premiado con quince mil euros. ¿Ahora si que se mueven eh? Que poca vergüenza hay que tener.

Si alguno lo encuentra... pues para él. ¡Mucha suerte!


Las ocho de la tarde.


-Atención señores bañistas. Se busca al hijo de puta que creía haber perdido el cupón de la ONCE, resultando ser todo eso una broma pesada. Si lo encuentran riéndo por la playa, traiganlo a la torre de control de la Cruz Roja. Que le harán falta los quince mil euros para ponerse la boca nueva. Muchas gracias.

No hay comentarios: